Happy without boyfie :>


hay readers : )
anda happy tak ? haha ! Sara always happy , but not happy with boyfie . I'm happy with my family :' )
Sara , takde boyfie lar nak happy-happy dengan boyfie . Sara single jer :' /
redha je lar . yang penting orang yang Sara sayang sentiasa ade di sisi Sara .. Ahcong , wee ! abang yang paling Sara sayang tau . without him , I'm can't be myself :' )
Eyla , ya Allah ! kakak Sara yang paling paling paling Sara  sayang tau , sumpah tak bohong anda semua :'>
whoot whoot ! Sara tak kesah pon takde boyfie , tak penting bagi Sara . yang penting Sara boleh hidup and berjaya : )  .. itu lah matlamat Sara . awesome ! happy our life .. tapi kan , Sara ade jelly jugak degan orang couple heh : / .. mereka semua ade pasangan , but me :'O 
don't have . seriously Sara jelly :' / .. every saturday , Sara sentiase tengokk orang hang dengan BF/GF . but me . Eee ! peduli kan . Sara harap kan , pintu hati Sara boleh terima balik boys . Sara tak kan buka kepade para player : ) .. hanye untuk yang setia pada yang satu sahaja . only one :' ) 
lalalala ~ . okayy . next time , I will be story back . Ily <3
 

Story Si Sara

No comments:

Post a Comment