♥ Titanic ♥

heyhey !


u see this grandma ? yeah u see
this is ROSE DAWSON CALVERT 
malam nieh aku nak cite sal TITANIC 
perhhh . sumpah romantic :)
tp dalam romantic ade kesdeyhan kan ..  :')
huhu ! acctually , aku nak share cite nieh . cause tadi aku tegok cite TITANIC
aku um ,, tibe - tibe t'bayang ... bile la aku nak dapat boyfie nieh xD 
hahaha ! lalalala ~
Okeyh ! sebelom kejadian ,, nieh saia ade sedia kan saat romantic dye .. u see :)




perh ! romantic nya .. ahahaha ,, bayang kan korang naek kapal besar cam nieh ... and jupe 
dengan seoram lelaki yang kacak  , berbudi and romantic .. ape la perasaan koram rase yew .. hahahaha .. acctually , aku engok cite nieh mula-2 semua keadaan happy an .. tp
happy dye berakhir diatas kapal TITANIC .. :(
seriously aku nages bile tengok cite nieh .. hurmm 


tengok picture tu ,, happy kan mereka berdua :)
happy hanya seketika .. tp ini sejarah untuk seoram gadis ,, bernama Rose Darwson Calvert
apa la dah jadi ngan ROSE tu .. hurm ,, lau dye tua um .. mate dye ,, wow !
sungguh cantek .. :)
hihi ! kata oram , susa nak cr oram mate cam tow ..


wow ! bertentang mata ,, so sweet .. dye saling mencintai , hurmm .. >_<
lau la aku boleh buat cam nieh .. mata bertentang mata .. hihi
gerenty akan sweet cam nieh ugak .. hehehe ! tp tak kan munkin berlaku ..


time nieh ,, dye tengah terkejut .. cause kapol baru terlanggar aisberg !!
seriouslly ,, aku tengok cite nieh pom ... urm ,, rase dah takod cause langgar aisberg kan ..
nak nak ! tempat yg sejuk gilee .. lau jatuh lam tu ,, 5 minute .. hurmm


Oh no ! kapal dah nak tergelam .. seriouslly ,, aku tengok pucat nye muka dye ..
sejuk gila time tuh .. hahaha ! aku tahu hanya cite ,, tp memang pernah terjadi kan :)
huhu ! Ok-2 ,, acctually time nieh dye nak selamat kan diri dari laki jahat tow .. hurm
benci ase aku tengok jantan tu .. meluat ,, macam hensem sangad :)
ehehe ! tak macam JACK hansem .. baek aty plak .. ahaha


hey ! cube korang lihat rantai dye .. tengok biasa jew kan ,,
hahahaha .. jangan maen maen , rantai ini boleh buat anda kaya tau :)
harga nye ratusan juta or ribu entah .. dah lupe .. ehehe
warna diamond tu ialah biru laut ,, memang macam biru laut yg asli laa ..



hurm ! look ,, kapal ini dibina pada tahun 1996
hurm , karam sudah kapal nieh .. and mayat JACK agak -2 nye ape dah jadi erk ..
hurmm ! sedeyh ku tengok ..


cantek tak kapal dye . hurm
ofcause la cantek kan :)
kapal termahal skali and terbesar di dunia yg pernah dicipta ..
u know , perlu kan beberapa tahun tuk siap kan kapal nieh . tp sayang nye
kapal ini tidak kukuh , kerna ingin disiapkan secepat munkin ..
tp aku tabit ngan CAPTAIN kapal TITANIC
kematian dye , sangad d hormat oleh JACK and ROSE
maybe yg laen laen jugak ,, walaupun dye sudah bagitau oram yg kapal tu kukuh :)
tahniah kerana menjadi CAPTAIN TITANIC

K allz ! d sini saje sara nak cite .. hihi
sara tau gerenty korang  dah pernah tengok cite nieh .. hurm
saje jew nak cite ,, sebup sara ase cite nieh dah jadi cam entah la ape nak d taip kan ..
ahahah ! K Assalamualaikum allz readers ♥

♥ Full Stories ♥

Pada tahun 1996, harta pemburu Brock Lovett dan pasukannya meneroka bangkai kapal RMS Titanic, mencari kalung satu set dengan berlian biru yang bernilai dipanggil Jantung Lautan.Mereka menemui lukisan bogel wanita berbaring muda, memakai Jantung Lautan, bertarikh hari Titanic tenggelam.Berita lukisan ini di televisyen menarik minat wanita dalam soalan, Rose Dawson Calvert, kini hampir 101, yang memberitahu Lovett bahawa dia adalah wanita bogel dalam lukisan. Dia dan Lizzy cucu dia menerima kunjungan Lovett atas kapal itu, dan dia mengimbas kembali kenangan sebagai berusia 17 tahun Rose DeWitt Bukater kapal Titanic kepada pasukan yang agak ragu-ragu. Pada tahun 1912, anak-anak muda Rose papan kapal berlepas dengan penumpang kelas atasan, ibunya, Ruth DeWitt Bukater, dan tunangnya, Caledon Hockley. Juga di atas kapal Margaret "Molly" Brown, yang membuat berkenalan dengan pihak Rose. Distraught dan kecewa dengan penglibatan beliau kepada Cal dan hidup dikawal, Rose cuba untuk membunuh diri dengan terjun dari buritan, tetapi jembel dan artis bernama Jack Dawson, yang telah memenangi tiket di atas kapal tersebut dari permainan poker, campur tangan. Pada mulanya Cal, kawan-kawannya dan kelasi, terdengar teriakan Rose, percaya Jack bapet cuba rogol dia. Beliau menerangkan Jack menyelamatkan hidupnya, yang meliputi cubaan bunuh diri dengan menjelaskan dia tergelincir selepas cuba lihat kipas. Jack corroborates dusta putih untuk semua orang yang hadir, tetapi secara peribadi, manservant Hockley, bekas pegawai polis Spicer Lovejoy, meluahkan kepada Jack keraguan. Jack dan Rose mogok up persahabatan tentatif sambil mengucapkan terima kasih untuk sokongan beliau, dan beliau berkongsi cerita pengembaraan perjalanan dan lakaran; mendalami bon mereka apabila mereka keluar makan malam formal kelas pertama untuk perhimpunan lebih hidup banyak dalam kelas ketiga.
Cal diberitahu berpesta di kelas dek dan melarang Rose untuk memenuhi Jack lagi. Ibu Rose juga arahan untuk memberi Jack dan menyimpan pertunangannya kepada Cal untuk memastikan kebajikan kewangan mereka. Akhirnya, Jack menghadapi Rose semata-mata, tetapi dia cenderung untuk mengabaikan kasih sayang mereka yang semakin meningkat kerana penglibatan dan tanggungjawab beliau. Walau bagaimanapun, selepas menyaksikan seorang wanita yang menggalakkan anak perempuan berusia tujuh tahun untuk berkelakuan seperti "wanita yang betul" pada teh, Rose kemudian mengubah fikiran beliau dan memutuskan untuk menawarkan hatinya kepada Jack dalam percintaan larangan. Sebagai tanda kasih sayang itu, beliau meminta beliau untuk lakaran bogel beliau memakai hanya Jantung Lautan, yang dia sebelum ini ditawarkan sebagai hadiah pertunangan oleh Cal. Selepas itu, kedua-duanya melarikan diri dari Lovejoy, dan mereka pergi di bawah dek untuk memegang kargo. Mereka memasuki kereta Renault William Carter perjalanan dan mengadakan hubungan seks, sebelum melarikan diri ke kapal ke hadapan dek baik. Rose memutuskan bahawa apabila mereka tiba di New York, beliau akan meninggalkan kapal dengan Jack. Mereka kemudian menyaksikan perlanggaran kapal dengan aisberg, yang kritikal merosakkan ia.Sementara itu, Cal menjumpai lukisan bogel Rose dan nota mengejek tempat simpanan dalam. Beliau plot membalas dendam, membuat keputusan untuk frame Jack untuk mencuri Jantung Lautan, dan rasuah tuan-di-tangan digari dan mengunci Jack dalam jawatannya. Walaupun Rose pada mula-mula ragu-ragu, dia kemudian melarikan diri dari Cal, mempertaruhkan peluang mendapatkan bot penyelamat dengan ibunya, dalam usaha untuk mencari dan menyelamatkan Jack.
Rose menguruskan untuk membebaskan Jack dengan kapak kebakaran, dan mendapati bahawa penumpang kelas ketiga yang terperangkap di bawah dek. Kecewa, Jack pecah melalui pintu, membolehkan Rose dan lain-lain untuk membuat jalan mereka ke dek bot. Cal dan Jack, walaupun musuh-musuh, mahu kedua-dua Rose selamat dan supaya mereka berjaya untuk memujuk Rose untuk menaiki bot penyelamat. Tetapi setelah menyedari bahawa dia tidak boleh meninggalkan Jack, Rose melompat kembali ke kapal dan reunites dengan Jack di tangga kelas pertama di kapal. Naik berang, Cal mengambil pistol Lovejoy dan mengejar Jack dan Rose dek dan saloon makan ke kelas pertama. Selepas kehabisan peluru, beliau marah teriakan mereka dengan berkata bahawa beliau berharap "mereka menikmati masa mereka bersama-sama" dan sedar bahawa dia telah tidak sengaja meninggalkan berlian dalam poket overcoat yang Rose memakai. Hockley kembali ke dek bot dan mendapat kapal A lipat dengan berpura-pura untuk menjaga kanak-kanak yang terbiar. Ini adalah salah satu daripada hanya dua perahu penyelamat yang masih berada di atas kapal itu. Walaupun Jack dan Rose untuk mengelakkan kemarahan Cal, mereka mendapati bahawa perahu penyelamat yang pergi. Dengan tiada pilihan lain, mereka memutuskan untuk kepala ke belakang dan tinggal di atas kapal tersebut untuk seberapa lama yang boleh sebelum ia tenggelam sepenuhnya. Akhirnya, kapal pecah separuh dan mula keturunan terakhir, basuh semua orang ke dalam perairan Atlantik pembekuan. Jack dan Rose dipisahkan di bawah air, tetapi tidak lama menyatukan kembali. Di sekeliling mereka, lebih seribu orang mati menyakitkan dari hipotermia.
Sementara itu, dalam Bot Penyelamat 6, Molly Brown cuba untuk pergi meyakinkan intendan Robert Hichens kembali dan orang menyelamat, kerana terdapat banyak ruang, tetapi dia enggan, mengetahui bahawa tidak ada ruang yang cukup untuk mereka semua dan semua bot-bot kebanjiran. Jack berjaya merebut memegang dinding berpanel, dan mendapat Rose baring di atas. Semasa terlantar di dinding berpanel, Jack membuat Rose berjanji bahawa, apapun yang terjadi, dia mesti keluar hidup-hidup. Apabila Kelima Pegawai Harold Lowe kembali dengan Bot Penyelamat kosong 14 untuk menyelamatkan beberapa orang dari air, Rose cuba untuk bangun Jack, tetapi kemudian sedar bahawa dia telah meninggal dunia di dalam air membeku.Apabila kesedaran ini, dia mula hilang harapan dan mahu tinggal di sana untuk mati dengan Jack, tetapi ingat janji itu. Dia tidak baik untuk menyeru kepada Lowe, tetapi dia serak dan dia tidak mendengar dan baris dari. Masih mengingati janji beliau untuk "tidak pernah melepaskan", Rose berjaya melepaskan tangan beku Jack sendiri, membiarkan badannya hilang ke laut.Melontar dirinya ke dalam air, Rose mengambil wisel dari seorang Ketua Pegawai mati Henry Wilde dan bertiup, dan mendengar. Beliau ditarik keselamatan, menyertai lima mangsa-mangsa yang lain dari air, dan diambil di atas kapal penyelamat kapal RMS Carpathia. Di geladak Carpathia, Rose notis Cal datang mencari sedaya upaya beliau, apabila dia berpaling ke arah itu, dia berpaling dan mengelak dilihat olehnya terima kasih kepada selimut yang dibalut di sekelilingnya. Ini adalah kali terakhir dia pernah melihat Hockley. Apabila tiba di New York City, Rose mendaftarkan namanya sebagai Rose Dawson dan mungkin memulakan kehidupan sendiri. Melalui Rose warga tua, kita belajar bahawa Cal pergi untuk berkahwin dengan wanita lain, dan kemudiannya membunuh diri akibat kerugian perniagaan di the Great Depression. Kisah berikutnya ibu, Rose, yang melarikan diri ke atas bot penyelamat dan dianggap diselamatkan, tidak diberitahu. Selepas menamatkan ceritanya kepada pasukan (yang kini melihat dia dengan simpati dan kekaguman), Rose tua pergi sahaja ke buritan kapal Lovett.Selepas dia langkah-langkah ke pagar, ia menunjukkan bahawa dia masih mempunyai Jantung Lautan dalam milik beliau. Beliau kemudian jatuh berlian ke dalam air, menghantar untuk menyertai mayat acara tunggal yang paling penting dalam hidupnya. Beliau sentiasa setiap janji yang beliau telah dibuat kepada Jack, dan tidak semua mereka pernah bercakap tentang melakukan. Rose terletak di katilnya, di sebelah gambar pencapaian hidupnya, apabila rakaman kuali seluruh beliau ke dalam kegelapan. Filem ini berakhir dengan wawasan yang muda Rose reuniting dengan Jack di Tangga Grand, dikelilingi oleh orang-orang yang terbunuh dengan Jack. Mereka mencium dan memeluk, dan semua orang di tangga mula untuk bertepuk tangan. Ia diserahkan kepada penonton untuk menentukan makna menamatkan: sama ada Rose hanya bermimpi atau jika ia benar-benar wawasan Rose reuniting dengan kekasihnya dalam Kapal Titanic RMS

Story Si Sara

Kubur :'(

Assalamualaikum

ary niem cite aq agk mnyedihkan .. ary niem aq raya haji tnpa ayah :(
hurm ! redha ,, dha 2 kli aq raya haji tade ayah .. ayah aq Meninggal 
mse aq drjah 6 .. na buat cam ne Allah sayam an ayah aq :')
hnye mampu sedekah kn Al-Fatihah jew ... 
hurmm ! btw sape2 yg ade ayah 2 ,, hargai la ayah n ibu ite ..
jgn sesekali derhaka !


d mna ite akn pergy , d sni jua ite tertanam .. :')
sembahyang la kamu sebelum kamu disembahyang 
i miss u father :'(
hnye Al-Fatihah sjew yg adq dpt kc .. 
Ya Allah ampunkan lah segala dosa-dosa kedua ibu bapa ku ya Allah :') 


Story Si Sara

Tempahan BlogSkins






Nak tempah blog? Sila tengok keterangan di bawah . Baidawayyy BAYAR DAHULU BARU SAYA BUAD TEMPAHAN YANG AWAK NAK OKEY :'-)


Edit blog : RM10-15
#RM 10-15 : Blogskin template. Bergantung kepada cara edit. Makan masa 2 hari.

Lain-lain.
 
#Page footer : RM3
#Sidebar Image : 3-5 RM5 rggit . 6-9 RM10
#Welcome note : RM3
#Greeting words Assalamualaikum : RM3 


Isi and Imbox saia at Facebook at me Fatin Maisara
Name:

Age:

Stay:

Templete:BlogSkinsNumber;

Cara Bayaran : Topup Celcom .. Thanks :)

Story Si Sara

Meperkenalkan Band-Band Korea

Heyhey !
snggh bosan la ! korunk bosan ta ?
tntu la bosan an ... huh --'
bored :\

aww aww ! Gi Kwang


Iloveyousofuckingdammuch ! na cite ea .. cam ne saia ley mnat nen korea >,<
huh ! na tau .. at scola dak2 klas budi an yakin always bwak poster and majalah2 KBSWorld
aiyoo ! hahaha ,, fist uh saia amek aa majalah uh . kiraan cam na rmpas ar !
cam pngawas rmpas brang oram :)
cam tow la ! hehehe .. ta amek pom ,, just pjam jew .. mule -2 uh aq
tngok cam .. tade pape yg syok tntang korea .. and then soram kwn aq
yg pling aq rapat tp dh ta brape rpat dh skunk nieh .. Eizatiey :) 
dye laa .. yg sllu bg aq dgr and share lagu korea at aq ..
start ary 2 la  .. i'm always listen music group Beast !
aww . ble aq dgr lgu smue lgu -2 yg dr Band Beast .. perh ! dap aaa ..   
lgu yg pling aq mnat . u know what ? :D
Bad Girl ! awhh .. 

My heart sick , heal me , be crazy , can't ley you go ..
ehehe ! dap a dap a .. dlm band uh .. artis yg aq mnat ialah ! 
tu pict yg at ats uh :)
Gi Kwang <3
Hension nye ! iloveyousomuch .. 
Muahx lu kali .. ehehe :*

Gi Kwang ! tetibe jew aq mnat at dye .. Yoseob pom ,, aq mnat ugak
cute la dye uh .. nakal :)
muke not matures cket .. teheee 
Yoseob and Gi Kwang 
iloveusomuch <3


Hyehye ! hehe .. Yoseob ,
 cute ta muke dye ? cute an an ! hehe ..
tngok dye tata at ite smue .. :)
sayam sma Yoseob and Gi Kwang <3

Teheee ! Crdt to : Eiyzatiey


Eizatiey , lau dha hbis exam don't forget bwak camera and fhone yaw ..
aq na bluetooth lgu -2 korea yg ade lam fhone kmu :p
and  pict -2 yg korea cute kow smpan uh ! thanks bap mepekenal kn aq korea -2 nieh !
iloveusomuchfrend <3

Story Si Sara